Program konference IAC 2011

Velký sál


Průvodce programem: Martin Veselovský

9:00

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová (SPIR)

9:15 – 9:35

Úvodní slovo SPIR

Ján Simkanič (Internet Info)

9:40 – 10:00

Český spotřebitel 2.01.1

Nejzajímavější rysy spotřebitelského chování na internetu a trendy a změny v preferencích uživatelů a zákazníků.

Prezentace: David Šimák (Idealisti)

10:05 – 10:25

Mobilní trh v číslech

Všichni vědí, že využití mobilního internetu, mobilního obsahu, mobilních aplikací a služeb nabírá na síle a rozšiřuje se od early adopterů k early majority. Jenže co to znamená doopravdy? Nechť místo dojmů promluví čísla.

Prezentace: Slavomír Doležal (T-Mobile)

10:30 – 10:45

Vyhledávání včera, dnes a zítra

Aktuální novinky, nadcházející trendy ve vyhledávání a jejich dopady a využití v podnikání.

Prezentace: Daniel Nohel (Google.cz)

10:50 – 11:10

Coffee break

11:15 – 11:35

Invaze online gigantů do offline reklamy

V posledním roce vidíme poměrně často reklamní boj internetových gigantů a oproti minulým letem jsme mohli tento souboj sledovat v rekordním poměru i v offline médiích. A není tomu tak pouze u nás. Nejdražší reklamní prostor planety, pauzy amerického SuperBowlu, měl rovněž rekordní zastoupení online služeb a serverů. Proč servery začínají výrazněji útočit v offline světě? Jak efektivní jejich kampaně v porovnání s onlinem jsou?

Prezentace: Adam Reinberger (Viral Boooster)

11:40 – 12:10

Marketingový duel: Luděk Motyčka (Google.cz) a Michal Vodák (Seznam.cz)

Jaké marketingové priority dnes řeší dva největší mediální online hráči a jak se vzájemně ovlivňují? Jak vidí nejbližší vývoj trhu a jak jsou na něj připraveni? 

Moderátor: Tomáš Řehák (konzultant)

12:15 – 12:45

Mobilní technologie – nové příležitosti pro marketing

V této prezentaci si ukážeme efektivní využití mobilních technologií na příkladech různých typů mobilního marketingu. Také se podíváme, jak se dá kombinovat s TV, OOH a tiskovou reklamou a jak zasahuje do vyhledávačů, video a sociálních médií.

Prezentace: Jeff Hyams (MEC), prezentace bude v angličtině bez českého tlumočení

12:50 – 13:55

Oběd

14:00 – 14:30

Jaký smysl mají veřejnoprávní média na internetu?

Česká televize ohlašuje, že na jaře přijde s novou, zásadně posílenou online sekcí, která svým obsahem bude konkurovat komerčním poskytovatelům obsahu. Jaká internetová aktivita patří k poslání veřejnoprávních médií, jakých oblastí se má týkat a jaké mají být zdroje jejího financování?

Diskusní panel: Dalibor Balšínek (MAFRA), Petr Dvořák, Milan Fridrich (Česká televize), Alexandr Pícha (Český Rozhlas), Milan Šmíd (FSV UK), moderátor Jan Potůček (DigiZone.cz)

14:35 – 14:55

Obsah jde za hranice webu, kam půjdou peníze?

Letošní rok je ve znamení triumfu tabletů, smartphonů a elektronických čteček. Je to spása vydavatelů, kteří touží po technologii doposud „nezkažené“ bezplatným obsahem? Naučí se uživatelé za články platit, nebo to dopadne stejně jako donedávna s webem? A mění se na nových platformách chování a návyky čtenářů?

Prezentace: Adam Javůrek (NextBig)

15:00 –15:10

Jak funguje systém Piano na Slovensku

Slovenští internetoví hráči se rozhoupali a podle všeho v dubnu rozjedou prostřednictvím unikátního systému Piano placení za internetový obsah. Jak přesně celý projekt funguje, kdo se do něj zapojil, s jakými službami a s jakými očekáváními?

Prezentace: Tomáš Bella (Piano Media)

15:15 – 15:45

Chystá se konečně zpoplatnění obsahu na internetu?

Diskusní panel: Lucie Tvarůžková (Economia), Tomáš Bella (Piano Media), Michal Hanák (MAFRA), Jakub Unger (Centrum Holdings), moderátor: Petr Koubský (TBN)

15:50 – 16:10

Coffee break

16:15 – 16:45

Tři veteráni (Juráňová, Bajer, Doležal)

Diskusní panel s třemi výraznými osobnostmi začátku českého internetového trhu. Ivana Juráňová, zakladatelka a majitelka agentury M.I.A., Olda Bajer, zakladatel a spolumajitel Centrum.cz, dnes stojící za projektem ZOOT, Pavel Doležal, zakladatel a spolumajitel agentury Ataxo, dnes internetový podnikatel s řadou projektů a aktivit.

Moderuje: Kateřina Hrubešová (SPIR)

16:50 – 17:10

Buďte tam, kde jsou vaši uživatelé – ale jak?

Jdou po vás. Špitají si za vašimi zády, aby se vám mohla konkurence smát do obličeje, nebo jsou to ambasadoři vaší značky, kteří šíří vaši slávu? Jak se to dozvědět? Monitoring sítí je představován jako nezbytný nástroj marketingu a PR komunikace. Ovšem než se do něj pustíte, je dobré si uvědomit několik věcí.

Prezentace: Patrick Zandl (Lupa.cz)

17:15 – 17:35

Vymlácené zuby na Facebooku

Facebook znamená příležitost, ale také představuje riziko. Ať už je to špatně zvolená komunikační taktika, neznalost pravidel hry, podmínek užívání a nebo Velký bratr Facebook, který do firemní komunikace dokáže zasáhnout bez varování a s omezenou možností obrany. 

Prezentace: Daniel Dočekal, (Tiscali Media)

 

Malý sál

Průvodce programem dopoledního bloku: Filip Rožánek (Rozhlas.cz)

9:30 – 10:00

Audio-vizuální zákon o mediálních službách rok poté

Jak se v praxi projevilo fungování nového zákona regulujícího audio-vizuální obsah na internetu, jak funguje spolupráce mezi SPIRem a RRTV a co řeší provozovatelé obsahu.
Diskusní panel: Mária Čuhelová (Seznam.cz), Jiří Šenkýř (RRTV), Vladan Rámiš (MAFRA), Pavel Krbec (CET 21), Dalibor Kačmář (Microsoft), moderátor Filip Rožánek (Rozhlas.cz)

10:05 – 10:15

Hospodářské noviny na iPadu a iPhonu

Jak se Economia vypořádala s uvedením Hospodářských novin na pole mobilních aplikací.

Prezentace: Andrea Tomšů

10:20 – 10:30

Časopis Computer v iPadu

Jak probíhá převod papírového časopisu do elektronické podoby pro iPad a jak se produktu daří na českém trhu.

Prezentace: Michal Politzer (Mladá fronta)

10:35 – 10:45

Aplikace ČTK na iPhonu a iPadu

Cílem vystoupení je představit aplikaci ČTK pro iPhone a iPad, motivy pro její vznik, model fungování, získané zkušenosti a nastínit další plány domácí tiskové agentury na poli tabletů a smartphonů

Prezentace: Karel Petrák (ČTK)

10:50 – 11:10

Coffee break

11:15

Blok: Jak se vypořádat s Facebookem

Imperativ doby: Musíte být na Facebooku! Ruku v ruce by ovšem měly následovat otázky Proč? a Jak? Nejlépe se odpovědi hledají v konfrontaci se zkušeností těch, kteří už zkoušku ohněm mají za sebou. Uvidíte několik case studies různého druhu na téma inzerce v sociálních sítích a její výsledky, prezentace budou zakončené diskusním panelem přednášejících.

Průvodce programem poledního bloku: Pavel Prouza (Brandz Friendz)

11:15 – 11:25

PR 2.0 a jak správně komunikovat v sociálních sítích

Praktické ukázky a rady z praxe na příkladu „Sdružení za poctivou plzeňskou dvanáctku“ a jeho více než 70 tisíce fanoušků na Facebooku.

Prezentace: Marek minarovič (Hans Tiger)

11:30 – 11:40

Použití prémiových reklam na Facebooku

Facebook je pro firmy nejen místem neformální komunikace s potenciálními zákazníky, ale také rozsáhlým prostorem pro placenou reklamu. Jaké jsou reálné možnosti reklamy na sociální síti generovat inzerentům měřitelné výsledky? Již přes rok nabízí ARBOinteractive reklamní pozici na hlavní stránce. Jaké jsou zkušenosti s tímto reklamním umístěním?

Prezentace: Daniel Kříž (ARBOinteractive)

11:45 – 11:55

Nokia na Facebooku

Prezentace: Pavla Tomsová (Nokia)

12:00 – 12:10

Puma: Creative factory

Komunikace na Facebooku se ve své komplexnosti a formě liší od čehokoliv, na co byli marketéři doposud zvyklí. Ten, kdo není ochoten naslouchat, či ten, kdo není ochoten vložit část obsahu značky na bedra fanoušků, by měl na Facebook a jiné sociální sítě zapomenout.

Prezentace: Jan Edlman (Omnicom Media Group)

12:15 – 12:25

Slevomat na Facebooku

Prezentace: Tomáš Čupr (Slevomat)

12:30 – 13:00

Diskusní panel o využití Facebooku

Diskusní panel: Pavla Tomsová (Nokia), Tomáš Čupr (Slevomat), Jan Edlman (Omnicom Media Group), Daniel Kříž (ARBOinteractive), Marek Minarovič (Hans Tiger), moderátor: Pavel Prouza (Brandz Friendz)

13:05 – 13:55

Oběd

Průvodce programem odpoledního bloku: Ondřej Malý (Economia)

14:00– 14:20

Mobil je všude s námi

Jakým způsobem dostat sdělení k zákazníkům v místě prodeje? Jak využít to jediné médium, které má zákazník vždy u sebe? Jakým chybám se vyhnout a jaké pobídky naopak fungují? To vše a ještě mnohem více se dozvíte na přednášce o mobilním marketingu se zamřením na cílení podle geografické polohy.

Prezentace: Tereza Hubičková (Telefónica O2)

14:25 – 14:35

Mobilní trh v číslech podruhé

Tentokrát se podíváme na mobilní služby a aplikace z pohledu dodavatele obsahu. Jaká máme aktuální čísla a statistiky na mobilním webu a za mobilní aplikace?

Prezentace: Ivan Mikula (Seznam.cz)

14:40 – 14:50

Mobilní marketing 2011 v příkladech

Jak integrovat mobilní marketing do kampaní. Co mohou přinést, co funguje, na co si naopak dát pozor při plánování kampaně a jak zaručit efektivní výkon.

Prezentace: Klára Hauzírková (Seznam.cz)

14:55 – 15:15

Relevantní reklamní SMS dosáhnete prodeje vašich produktů a služeb

Na základě zkušeností s kampaněmi reklamních SMS/MMS stovek inzerentů, mezi kterými již mnozí využili už osvědčený formát reklamních SMS zasílaných na základě aktuálního výskytu spotřebitele, poradíme, jak využít tyto formáty pro podporu vašich prodejů.

Prezentace: Petr Slavík (T-Mobile)

15:20 – 15:40

Jak fungují mobilní kampaně v různých segmentech

Pohled mediální agentury na mobilní marketing. Jsou SMS efektivnější než MMS? Dosahují bannery na mobilním internetu lepších výsledků než bannery na klasickém internetu?

Prezentace: martin šebesta (Omnicom Media Group)

15:45 – 16:05

Jak využít chování uživatelů mobilního internetu

Rozbor současného chování uživatelů mobilního internetu pri práci s mobilními službami a možnosti jeho využití při startu nových mobilních služeb či při podpoře mobilních reklamních kampaní.

Prezentace: Ondřej Švihálek (Centrum Holdings)

16:10 – 16:30

Vládne českým mobilním službám a marketingu GIGO?

Analýza a srovnání klíčových atributů, trendů a ukazatelů chování českých uživatelů mobilního internetu s daty a analýzami přicházejícími z USA a okolního světa. Úskalí a rizika nedostatku objektivních informací o chování mobilních uživatelů z pohledu nezávislého vývojáře mobilních služeb a aplikací.

Prezentace: Tomáš Hebr, (iComVision)

16:35 – 17:05

Aktuální trendy v možnostech a využití mobilních kampaní

Diskusní panel: Tereza Hubičková (Telefónica O2), Jiří Lenk (Google.cz), Klára Hauzírková (Seznam.cz), Petr Škvařil (Vodafone), Šárka Žižková (Omnicom Media Group), moderátor: Ondřej Malý (Economia)

Vytisknout  Poslat mailem  Sdílet na Facebooku  Sdílet na Twitteru