Přednášející

 Olda Bajer

Centrum.cz

Oldřich Bajer se narodil se v roce 1976 v Kolíně, studoval Dopravní fakultu na Univerzitě Pardubice. V roce 1997 spoluzaložil NetCentrum, s.r.o., provozovatele portálu Centrum.cz a Centrum.sk.


 Dalibor Balšínek

člen představenstva Mafra a výkonný ředitel Lidových novin, MAFRA

Dalibor Balšínek je člen představenstva Mafra, a. s. zodpovědný za oblasti Lidové noviny, lidovky.cz, iDNES.cz a multimédia a výkonný ředitel Lidových novin, zastávající funkci šéfredaktora. Vystudoval teorii literatury a masovou komunikaci. Dříve působil 10 let jako šéfredaktor časopisu Týden.

 


 Tomáš Bella

CEO , Piano Media , LinkedIn

Tomáš Bella je spoluzakladateľom konzultačnej spoločnosti NextBig (nextbig.sk) a riaditeľom spoločnosti Piano Media (pianomedia.eu), ktorá prevádzkuje systém spoločného spoplatnenia slovenských spravodajských webov Piano¬. Vyštudoval žurnalistiku, desať rokov pracoval v slovenskom denníku SME ako reportér, editor a šéfredaktor Sme.sk. Prednáša Online médiá na Fakulte masmédií bratislavskej Paneurópskej univerzity. Britský odborný magazín journalism.co.uk ho v roku 2010 zaradil ako jedného z dvoch ľudí zo strednej a východnej Európy do zoznamu 50 najvplyvnejších inovátorov v nových médiách na svete.


 Mária Čuhelová

Advokátka , Seznam.cz

Mária Čuhelová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a samostatnou advokátkou od roku 2005; téhož roku rovněž zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, a.s., kterou do současnosti zastupuje. Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.


 Tomáš Čupr

Zakladatel a CEO, Slevomat.cz

Tomáš Čupr je zakladatel a CEO Slevomat.cz. Srdcem entrepreneur, který “podnikal” již na střední škole, spoluzaložil během pěti let života ve Velké Británii internet marketingovou agenturu, online autosalón a momentálně anglickou dvojku v brokerování půjček na automobily. Slevomat je první a zdaleka ne poslední počin po návratu do vlasti.


Daniel Dočekal

Tiscali Media, LinkedIn

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, jeden z vlastníků agentury M.I.A. (později koupené Českým Telecomem). V Českém Telecomu Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz a jako konzultant několik let pracoval například pro Proximity Prague, Microsoft ČR či pro Ringier ČR, kde se pokoušel o rozjezd Gutenberg.cz, e-knižního obchodu a portálu. V současnosti působí jako šéf pro strategie a obsah v Tiscali Media, a.s., provozovateli portálu Tiscali.cz a řady dalších webů.Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, tvorbě obsahu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. Čerstvé aktivity zahrnují spuštění www.bookz.cz, www.feedit.cz a www.justit.cz či redesign www.tiscali.cz.


 Pavel Doležal

Strávil 2 roky v Belgii, kde se podílel na přípravě a průběhu mezinárodního festivalu umění Europalia. Jako Chief Product Manager portálu Altas.cz byl zodpovědný za rozvoj produktu v České republice, na Slovensku a Ukrajině. Je bývalým majitelem společnosti Ataxo, v současnosti pracuje v investiční společnosti Falanxia a.s.


 Slavomír Doležal

Manažel reklamních služeb, T-Mobile.cz

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.


 Petr Dvořák

V současné době na volné noze

Petr Dvořák působil posledních 8 let v médiích jako generální ředitel TV Nova, nejsilnější české komerční televize. Před svým odchodem z TV Nova na konci 2010 měl ještě na starosti televizní aktivity skupiny CME v Čechách, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku, Chorvatsku a Slovinsku. Před svým nástupem do TV Nova v roce 2002 byl členem vedení Skupiny PPF, kde zodpovídal za rozvoj eBanky a některé mediální investice. Před příchodem do PPF v roce 1999 vedl a rozvíjel některé své privátní aktivity v oblasti PR, vztahů s investory a IT školení. Vystudoval ČVUT v Praze, obor technická kybernetika a získal titul MBA na University of Chicago.


 Jan Edlman

Head of Digital Innovation, Omnicom Media Group

V online marketingu se pohybuje od roku 1998, jeho doménou nejsou pouze sociální sítě. Pracoval na úspěšných projektech své doby, např. Příšerky.cz (Masterfoods), Pilsner Urquell Olympiáda (Pilsner Urquell), atd. Získal, mezi jinými, ocenění MediaGuru Award 2010 a IEA 2010 za aplikaci „Hewlett-Packard – Přivítej jaro, pošli motýla kamarádům“, která se loni stala nejúspěšnější facebookovou aplikací u nás, a která byla replikována se stejným úspěchem do dalších zemí. Kromě mnoha jiných kampaní navrhoval i podobně úspěšné aplikace jako „PUMA creative factory“, „GE Money – Zimní Olympijské hry ve Vancouveru“ nebo „KIA Soul – Navrhněte svůj design“.


 Milan Fridrich

Výkonný ředitel nových médií, Česká televize

Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 je výkonným ředitelem nových médií ČT.


 Michal Hanák

Šéfredaktor, iDNES.cz

Vystudoval Fakultu sociálních věd Karlovy univerzity, obor žurnalistika a masová komunikace. První novinářské zkušenosti začal sbírat v Lidových novinách v roce 1992, později psal pro Mladý svět a pracoval v měsíčníku Reader's Digest Výběr. Dres iDNES.cz oblékl v roce 2000.


 Klára Hauzírková

Account manager, Seznam.cz

Klára Hauzírková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve společnosti Seznam.cz pracuje od roku 2009, v současné době na pozici account managera v oddělení pro klíčové zákazníky. Specializuje se na mobilní reklamu, která je pro mobilní internet v současné době největší výzvou.


 Tomáš Hebr

Head of Business Intelligence, iCom Vision Holding

Tomáš Hebr pracuje ve společnosti iCom Vision Holding, a.s. jako manažer Business Intelligence. Jeho úkolem je realizace vize společnosti, především v oblasti účinného propojení internetových a mobilních služeb. Tomáš pracoval jako produktový manažer senior u společnosti Centrum Holdings, podílel se i na řadě internetových projektů, především na redesignu webových stránek Raiffeisenbank nebo na vývoji pro společnost Zentiva. Zajímá se o design uživatelských rozhraní a marketing.


 Kateřina Hrubešová

Executive Director, SPIR

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetovou reklamu a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.


 Tereza Hubičková

Telefónica O2

Tereza Hubičková zodpovídá ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic za prodej reklamních služeb jak z oblasti mobilního marketingu, tak i oblasti on-line formátů, které TO2 komerčně nabízí třetím stranám. Do společnosti nastoupila v roce 2003 do oddělení marketingové komunikace, kde se zabývala převážně BTL komunikací. Mezi její zájmy patří především nové možnosti v rámci médií a komunikace, setkávání s novými lidmi, sport a kultura. Ve volném času se věnuje především své rodině.


Jeff Hyams

MEC


 Adam Javůrek

NextBig

Adam Javůrek je spoluzakladatelem konzultantské firmy NextBig.
Zaměřuje se na sociální sítě a online žurnalistiku. Dříve působil např. jako vedoucí internetových projektů týdeníku Respekt či jako externí lektor Dobrého webu. Vystudoval mediální studia na FSV UK, nyní pokračuje na doktorandském studiu nových médií FF UK.


Ivana Juráňová

reklama/komunikace: 1991–1999,CEO mediální agentura Médea,a.s.
Prodej společnosti v r.1999.
internet/rekla­ma/komunikace: 1994–2000,CEO internet agentura MIA,a.s.
Prodej společnosti v r.2000.
2001 ředitel této společnosti


 Dalibor Kačmář

Microsoft

V české pobočce Microsoftu odpovídá za rozvoj platforem Microsoftu v podnikovém segmentu. Je členem Developer and Platform Evangelist Group.


 Petr Koubský

Programový ředitel, TUESDAY Business Network

PETR KOUBSKÝ Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.


 Pavel Krbec

Ředitel sekce internetu a ostatních interaktivních služeb, CET 21

Pavel Krbec do CET 21 nastoupil v roce 2008 ze společnosti Centrum.cz, před tím sedm let působil ve společnosti IBM Research. Během kariéry v IBM publikoval na prestižních světových vědeckých konferencích a stal se autorem několika patentů v oblasti informačních technologií. Je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, kde v roce 2005 získal doktorát. Ve stejném roce se stal držitelem prestižní ceny IBM Research Division Award. Ve volném čase hraje rugby.


 Daniel Kříž

Facebook Sales Executive, ARBOinteractive

Daniel Kříž má v mediazastupi­telství ARBOinteractive na starosti realizaci reklamních kampaní na sociální síti Facebook. Vystudoval obor Řízení podniku a podnikové finance na VŠFS. Před svým nástupem do mediazastupitelství působil jako nezávislý obchodník v oblasti internetové reklamy. Má dlouholeté zkušenosti s reklamními kampaněmi v různých PPC systémech.


 Jiří Lenk

Industry Sales Manager, Google

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG – jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době Jiří pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera se specializací hlavně na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2 letého Tomáše.


 Ondřej Malý

Economia

Ondřej Malý působí od roku 2006 jako redaktor v ekonomické redakci Lidových novin, kde se zabývá především problematikou telekomunikací a IT. Vystudoval Fakultu sociálních věd UK, obory teritoriální studia (americká studia) a žurnalistika.


 Ivan Mikula

Manažer produktového týmu, Seznam.cz

Zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz, a.s. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. V roce 2009 získává u odborné poroty projekt Seznam na mobil ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication A­ward.


 Marek Minarovič

Projektový manažer, Hans Tiger

Marek Minarovič je projektový manažer ve spol. Hans Tiger – Wirenode s.r.o Má odpovědnost za realizaci projektů na sociálních sítích. Dřívě pracoval jako analytik webové návštěvnosti ve stream.cz a atlas.cz a produktový manažer v centrum.cz.


 Luděk Motyčka

Ředitel marketingu, Go­ogle

Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.


 Daniel Nohel

Google

Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za obchodní aktivity firmy v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare. Vedl tu oddělení nákupu a plánování interaktivních médií od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě. Mezi jeho záliby patří sport a cestování.


 Karel Petrák

Vedoucí online oddělení, šéfredaktor , ČTK

Karel Petrák je vedoucím online oddělení ČTK, které vzniklo začleněním její dceřiné společnosti Neris v loňském roce. Od roku 2002 je šéfredaktorem zpravodajského serveru Českénoviny.cz.


 Alexandr Pícha

Ředitel ČRo Internet, Český rozhlas

Alexandr Pícha (49) je ředitel Internetu Českého rozhlasu. Zodpovídá za jeho obsahovou i technickou strukturu a vývoj, včetně multimédií. Metodicky řídí webeditory stanic, kteří vytvářejí obsah webu. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor historie, literatura a jazyk. Po rozdělení federace se stal zahraničním zpravodajem České televize na Slovensku. Z Bratislavy odešel do funkce šéfredaktora a pak ředitele Radiožurnálu. V letech 2006–2008 pracoval jako zpravodaj v USA.


 Michal Politzer

Publisher, Mladá fronta

Od roku 2000 do roku 2003 působil jako šéfredaktor časopisu Computer, ve společnosti Computer Pressb. Poté v letech 2003 – 2006 pracoval jako publisher časopisů Computer Press. V letech 2006 – 2007 byl projektový manažer Bluepixel. Následně od roku 2007 do roku 2010 zastával pozici ředitele časopisů Computer Press. Od roku 2010 až dosud působí jako publisher IT časopisů v Mladé frontě.


 Jan Potůček

Šéfredaktor DigiZone.cz , In­ternet Info

Jan Potůček je šéfredaktorem zpravodajského serveru DigiZone.cz o digitálním vysílání. V minulosti vedl mediální rubriky Lidových novin a Reflexu, zakládal oborové servery RaM.cz (v rámci internetového magazínu Svět Namodro) a RadioTV.cz. Problematice médií se věnuje od roku 1998.


 Pavel Prouza

Account Director , Brandz Friendz

Pavel Prouza v současnosti plní funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě. Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a videohry. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a kreativních aplikací pro Facebook


 Vladan Rámiš

Předseda samoregulační komise SPIR, MAFRA

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA. Při své práci se zabývá mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Je mj. předsedou samoregulační komise audiovizuálních služeb SPIR a členem arbitrážní komise Rady pro reklamu.
Vystudoval právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V médiích působí od roku 2001, předtím byl činný v advokacii.


 Adam Reinberger

Managing director, Viral Booost

Adam Reinberger pochází z prostředí digitálních médií a již ve velmi útlém věku vedl první internetovou televizi v ČR. Následně pracoval v Universal Music, kde měl na starosti internetové projekty a po svém odchodu založil agenturu BOOSTER Prague. Tato agentura se specializuje na strategie a komunikaci v nových médiích a je nejzkušenější a nejefektivnější českou agenturou v tomto oboru. V roce 2011 chystá spuštění rakouské pobočky této agentury a dalších internetových projektů.


 Filip Rožánek

Vedoucí internetové redakce ČRo, Rozhlas.cz

Vedoucí internetové redakce Českého rozhlasu. Na starosti má především původní obsah pro webové stránky instituce, analýzy návštěvnosti a možné využití nových technologií pro šíření rozhlasového obsahu. Profesně se také zabývá digitalizací rozhlasového a televizního vysílání. Od září 2003 do ledna 2006 byl šéfredaktorem zpravodajství internetového deníku www.ceskamedia.cz. Kromě jiného zde autorsky vytvořil tři mediální ročenky (za roky 2003, 2004, 2005) a jako editor sestavil knihu k 10 letům televize Nova. V minulosti externě spolupracoval s různými internetovými i tištěnými periodiky, zkušenostizískal také v lokálním televizním studiu.


 Tomáš Řehák

Dlouholetý šéf mediální agentury OMD Digital proslul jako jeden z nejtvrdších a nejúspěšnějších obchodníků na trhu. Dlouhá léta zastával pozici místopředsedy Sdružení pro internetovou reklamu, jehož vznik inicioval. Stál v pozadí řady důležitých projektů utvářejících a kultivujících současnou podobu internetového inzertního prostředí a ze své pozice aktivně usiloval o to, aby se z internetu stal plnohodnotný inzertní mediatyp. Ze skupiny Omnicom odešel po 18 letech na podzim loňského roku. V současné době si plnými doušky užívá profesní svobody, věnuje se rodině, koníčkům a občasnému poradenství.


 Ján Simkanič

Výkonný ředitel, Internet Info LinkedIn

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.


 Petr Slavík

Manažer relkamních služeb, T-Mobile

Petr Slavík je manažerem prodeje mobilního marketingu ve společnosti T-Mobile. Jeho pracovní náplní je obchodní část celého projektu. Vystudoval ekonomii a dříve působil ve společnostech Impression Media a Seznam.cz.


 Martin Šebesta

Head of Digital, Omnicom Media Group

Martin Šebesta je šéfem OPera Digital, tj. digitální oddělení agentur sdružených v rámci Omnicom Media Group (OMD Czech, PHD a Attention!Media). V minulosti studoval cestovní ruch a práva, internetu se věnuje od roku 2002. Dříve působil jako obchodní ředitel ve společnosti Centrum Holdings.


 Jiří Šenkýř

RRTV

Ing. Jiří Šenkýř je od roku 2003 členem RRTV. Vystudoval elektrotechnicou fakultu a pracoval jako technik. Od roku 1990 byl zástupcem starosty města a v letech 1996 – 2002 senátorem.


 David Šimák

Brand experience consultant, Idealisti

David Šimák je partnerem ve společnosti Idealisti, která se zabývá poradenstvím v oblasti značek. Má na starosti obast uživatelské zkušenosti a z tohoto hlediska se aktivně zajímá o spotřebitelské trendy. Vystudoval informatiku na VŠE, pracoval jako kreativec a strategický plánovač v reklamě, působil jako redaktor týdeníku Marketing&Media.


 Petr Škvařil

Product Manager, Vodafone

Petr Škvařil je produktovým manažerem v oddělení Media Solutions společnosti Vodafone. Má na starosti rozvoj produktového portfolia Vodafonu zejména v oblastech mobilních médií a mobilního marketingu. Dříve pracoval ve vedení české pobočky a později i mezinárodní centrály organizace AIESEC, kde byl odpovědný za obchod. Vystudoval finanční management.


 Milan Šmíd

Odborný asistent, Fakulta sociálních věd UK

Milan Šmíd je odborný asistent na Fakultě sociálních věd UK. Vystudoval žurnalistiku, v průběhu dvaceti let zaměstnání v Československé televizi vystřídal tři redakce – Televizní noviny, publicistiku a dokument, naposledy pořady ze zahraničí. Jako externista začal přednášet na FŽ UK v roce 1985 na téma rozhlas a televize v zahraničí. Od roku 1990 zde pracuje na plný úvazek a svoji přednáškovou činnost rozšířil o témata televizní historie, práce s informacemi, evropská mediální politika. Publikuje na téma médií a mediální politiky. Od roku 2000 na vlastní internetové stránce www.louc.cz


 Ondřej Švihálek

Produktový manažer, Centrum Holdings

Ondřej Švihálek se pohybuje v oboru návrhů a realizace mobilních služeb, komunikačních a online kampaní již déle jak 15 let. Zastává pozici produktového manažera Centrum Holdings a výkonného ředitele nezávislého dodavatele mobilních služeb iCom Vision. Za cíl si klade především doručování maximálně produktivních a zároveň inovativních řešení online služeb s perfektní realizací. Předchozí zkušenosti nabyl jako člen vrcholového vedení společnosti Centrum Holdings, UUNET/Verizon Business nebo Eurotel Praha, kde navrhl a vybudoval výchozí pozici pro dnešní datové a služby mobilního internetu sp. Telefonica O2 Czech Republic.


 Pavla Tomsová

Marketingová ředitelka, Nokia

Pavla Tomsová je marketingovou ředitelkou české pobočky společnosti Nokia od roku 2007. Šest let působila v oblasti cestovního ruchu, oboru marketingu a komunikace se věnuje od roku 2002. To správné know-how získala díky své dlouhé praxi. Přes 5 let zastávala pozici Sponsorship Manager v agentuře MediaAction, kde se věnovala projektům pro klienty jako je AAA AUTO nebo Česká Miss. Dále působila v agentuře GSMA, kde měla na starosti sponzoring akcí zaměřených na extrémní sporty a hudbu v četně péče o agenturní klienty.

Ve společnosti Nokia ČR zastřešuje Pavla Tomsová veškeré marketingové aktivity společnosti, tvoří a realizuje marketingový plán a strategii, spravuje marketingový rozpočet a řídí tým lidí. Do její kompetence spadají online projekty, propagace a komunikace aplikací a lokální marketingové aktivity – nadlinková a podlinková reklama, měření efektivity, podpora prodeje a Public Relations.

Pavla Tomsová studuje Mendelovu univerzitu v Brně, obor Vinařství a vinohradnictví. Právě víno je společně s designem, komiksem, cestováním a sportem její velkou zálibou. Pavla absolvovala řadu manažerských kurzů, je absolventkou London school of Public Relation a ELT Language College of London.


 Andrea Tomšů

Ředitelka e-commerce, Economia

Andrea Tomšů je ve vydavatelství Economia zodpovědná za nevydavatelské aktivity. Podílela se mj. na vývoji strategie a vývoji iPad aplikace pro Hospodářské noviny, akvizici Portálu Volný.cz. Vystudovala Českou zemědělskou universitu a svou profesní kariéru spojila s internetem.


Lucie Tvarůžková

zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin, Economia

Lucie Tvarůžková je zástupkyně šéfredaktora Hospodářských novin. Na starosti má mimo jiné zpravodajský web iHNed.cz. Poslední rok připravovala jeho novou verzi spojenou s rozsáhlými změnami v organizaci redakční práce. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK a City University v Londýně. Pracovala v redakci Lidových novin (1998 – 2002), v časopisu Týden (2002 – 2006), v deníku Mladá fronta Dnes
(2006 – 2007) a v letech 2008 – 2009 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu.


 Jakub Unger

ředitel obsahových služeb, Centrum Holdings

Zakladatel a šéfredaktor online deníku Aktuálně.cz, poslední roky působí rovněž jako obsahový ředitel české pobočky Centrum Holdings. Předtím byl zástupcem šéfredaktora Hospodářských novin Romana Gallo v éře, za níž HN dostaly opakovaně mezinárodní cenu Media Tenor za vyváženost zpravodajství.


 Martin Veselovský

moderátor, Česká televize , Český rozhlas

Martin Veselovský pracuje jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v Čro 1.


 Michal Vodák

Marketingový ředitel, Seznam.cz

Michal Vodák působí jako marketingový ředitel české portálové jedničky Seznam.cz. Je zodpovědný zejména za komunikační aktivity firmy, analytickou činnost a marketingovou částí se podílí také na produktovém vývoji. Vystudoval ekonomii a dříve působil na manažerských pozicích ve firmách Mars, T-Mobile a Pojišťovna České spořitelny.


 Patrick Zandl

Šéfredaktor Lupa.cz , LinkedIn

Patrick Zandl spoluzaložil v roce 1996 Mobil server, magazín o mobilních telefonech, který později prodal společnosti MAFRA. Dnes publicista a analytik telekomunikačních trhů, podílel se na řadě dalších internetových projektů (Pipay.cz, Stream.cz). Nyní působí na pozici šéfredaktora odborného serveru Lupa.cz.


 Šárka Žižková

Digital Group Planning Manager, Omnicom Media Group

Šárka Žižková vystudovala Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy Univerzity v Brně. Ve skupině Omnicom Media Group pracuje od roku 2005. V současné době vede tým lidí, kteří připravují online řešení a jejich exekuci pro vybrané klienty. Na poli mobilního marketingu se pohybuje čtvrtým rokem. Je členkou mobilní pracovní skupiny SPIR.


Vytisknout  Poslat mailem  Sdílet na Facebooku  Sdílet na Twitteru