Partneři

Generální partner

Seznam.cz

Seznam.cz je český internetový vyhledávač, jehož služby na www.seznam.cz denně navštíví kolem 2,4 milionu uživatelů. Kromě fulltextového vyhledávání na českém internetu nabízí malým a středním firmám efektivní internetovou reklamu na Firmy.cz, PPC formát Sklik anebo bannerové kampaně na svých nejpopulárnějších službách. Seznam provozuje největší emailovou poštu se 7 miliony emailových účtů. Uživatelům zdarma zprostředkovává online zpravodajství Novinky.cz, komunitní službu Lidé.cz s chatem a diskusemi, populární Mapy.cz nebo videa na serveru Stream.cz. V roce 2006 dosáhl Seznam obratu přes 1 miliardu korun. Jeho zakladatel Ivo Lukačovič byl v letech 2006 a 2007 vyhlášen uživateli serveru Lupa.cz „Osobností českého internetu“.

 Více informací na www.seznam.cz


Hlavní partner

Centrum.cz

Centrum Holdings je internetová firma s působností ve střední a východní Evropě (Česká republika, Slovensko a Chorvatsko). Návštěvnost jejích webů činí přes 6 miliónů návštěvníků měsíčně. Provozuje, mimo jiné, značky Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, ICQ Centrum.cz, Najisto.cz, Agentura Najisto, Amplion.cz, Atlas.sk, Aktualne.sk nebo Net.hr. Centrum Holdings má 400 zaměstnanců ve třech zemích.

Více informací na www.centrum.cz


Partneři

Google

Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby uvedla na tuzemský trh více než 60 lokalizovaných služeb – kromě vyhledávání a online reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi podporuje projekty přispívající ke vzdě­lávání, podpoře podnikání a šíření české kultury a umění.

Více informací na www.google.cz


O2 Media

Telefonica O2 Czech Republic a.s. nabízí inovativní a efektivní reklamní médium pro oslovení vašich stávajících i nových zákazníků. Mezi našimi produkty najdete cílené SMS, obrázkové MMS, bannerové pozice na mobilním portále nebo spoty v rámci bezplatného volání. Naše služby využívají společnosti Coca Cola, Ford, GE Money, Monster.com, Nike, Nokia, Rossmann, RWE, Škoda Auto a mnozí další. Najdete také na facebooku: www.facebook.com/O2me­dia

Více informací na  www.petmili­onu.cz


Produktový partner

Frindlyway

Společnost friendlyway s. r. o. je výhradním distributorem produktů friendlyway AG pro Českou republiku a Slovensko. friendlyway je jedním z celosvětových lídrů v oblasti informačních terminálů-kiosků a HW i SW pro oblast digital signage. friendlyway je zároveň dodavatelem dalších technologií – zpravidla partnerů friendlyway AG ve světě. Cílem friendlyway je poskytovat svým klientům kvalitní a komplexní služby od základních dodávek HW a SW, přes instalační a servisní služby až po služby zahrnující správu obsahu. Mezi nejzajímavější produkty friendlyway patří aplikace friendlyway Composer pro zprávu obsahu LCD, LED a plazmových obrazovek, virtuální recepční, navigační systémy a elektronické katalogy.

Více informací na www.friendlywa­y.cz


Partner networkingového večera

Media House

Obchodní zastoupení Media House provozuje sítě internetových médií FINANCE, FAMILYNET a OUTDOORNET s celkovým zásahem 1 milionu reálných uživatelů. 35 zastupovaných online titulů se zaměřuje na osobní a firemní finance, péči o děti a aktivní trávení volného času. Inzerenti takto osloví čtenáře a čtenářky s vyššími příjmy, nadprůměrným vzděláním a celkově aktivním přístupem k životu. Společnost Media House je členem SPIR a návštěvnost všech online titulů FAMILYNET, FINANCE a OUTDOORNET ověřuje NetMonitor. Více na www.mediahouse.cz.

Více informací na www.mediahouse.cz


T-Mobile Czech Republic

Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. T-Mobile je operátorem veřejné mobilní komunikační sítě ve standardu GSM a UMTS. Od 1. ledna 2008 T-Mobile nabízí také fixní datové a hlasové telekomunikační služby. Od roku 2009 společnost rozšířila nabídku o ICT služby a od listopadu 2010 nabízí také satelitní T-Mobile Televizi. T-Mobile se dlouhodobě zaměřuje na kvalitu svých služeb. Nezávislé testy opakovaně potvrzují, že T-Mobile je leaderem v kvalitě jak v oblasti 2G a 3G (UMTS FDD) dat, tak i v případě hlasových služeb v síti GSM. Od svého založení společnost klade důraz také na vynikající péči o své zákazníky a korektní chování k obchodním partnerům, zaměstnancům a životnímu prostředí. T-Mobile je mimo jiné držitelem ocenění VIA Bona 2009 za zapojování zaměstnanců do dárcovství a dobrovolnictví. T-Mobile je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. Více informací na www.t-mobile.cz

Více informací na www.t-mobile.cz.


Mediální partneři

E15

Kvalitní, důveryhodný, kompaktní, plnobarevný, a přesto zdarma – to vše je nový deník E15 s podtitulem „15 minut pro ekonomiku a byznys“. Přináší aktuální i komentované zpravodajství z domácího i zahraničního byznysu a finanční sféry.

Více informací na www.e15.cz


EduCity

Největší vzdělávací portál v České republice. Kompletní nabídka více než 50 tisíc školení, kurzů, odborných seminářů a konferencí různého zaměření od 3 tisíc dodavatelů. Veřejné kurzy i školení na míru dle firemních požadavků v přehledné on-line databázi.

Více informací na www.educity.cz


Management News

Management News je první zpravodajský portál pro manažery a pracovníky z oblasti marketingu. Denně nové články, nejnovější odborné studie (včetně odkazů na zdroje), informace o aktuálních trendech v oblasti marketingu na sociálních sítích a mnoho dalších článků z prestižních světových médií určených pro manažery, ředitele obchodu a marketingu.

Více na www.managemen­tnews.cz


Marketing&Media

Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

Více informací na www.mam.cz


Strategie

Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

Více informací na www.strategie.cz

Vytisknout  Poslat mailem  Sdílet na Facebooku  Sdílet na Twitteru