Ke stažení

Videozáznam z konference – sestřih (5.31 min)

Tisková zpráva IAC 2011

Sborník s odborným materiálem SPIR

Bella Tomáš (Piano Media) – Jak funguje systém Piano na Slovensku (PDF 664 kb)

Dočekal Daniel (Tiscali Media) – Vymlácené zuby na Facebooku (PDF 656 kb)

Doležal Slavomír (T-Mobile) – Mobilní trh v číslech (424 kb)

Edlman Jan (Omnicom Media Group) – Puma: Creative factory (PDF 4938 kb)

Hauzírková Klára (Seznam.cz) – Mobilní marketing 2011 v příkladech (PDF 463 kb)

Hebr Tomáš (iCom Vision) – Vládne českým mobilním službám a marketingu GIGO? (PDF 343 kb)

Hubičková Tereza (Telefónica O2) – Mobil je všude s námi (PDF 499 kb)

Chmarová Lucie (T-Mobile) – Relevantní reklamní SMS dosáhnete prodeje vašich produktů a služeb (PDH 785 kb)

Javůrek Adam (NextBig) – Obsah jde za hranice webu, kam půjdou peníze? (PDF 1,34 MB)

Kříž Daniel (ARBOinteractive) – Použití prémiových reklam na Facebooku (PDF 1,12 MB)

Mikula Ivan (Seznam.cz) – Mobilní trh v číslech podruhé (PDF 1,72 MB)

Minarovič Marek (Hans Tiger) – PR 2.0 a jak správně komunikovat v sociálních sítích (PDF 584 kb)

Nohel Daniel (Google ČR) – Vyhledávání včera, dnes a zítra (PDF 25,1 MB)

Petrák Karel (ČTK) – Aplikace ČTK na iPhonu a iPadu (PDF 915 kb)

Politzer Michal (Mladá fronta) – Časopis Computer v iPadu (PDF 1,13 MB)

Reinberger Adam (Viral Booster) – Invaze online gigantů do offline reklamy

Simkanič Ján (Internet Info) – Úvodní slovo SPIR (PDF 867 kb)

Šebesta Martin (Omnicom Media Group) – Jak fungují mobilní kampaně v různých segmentech (PDF 4,97 MB)

Šimák David (Idealisti) – Český spotřebitel 2.01.1. (PDF 1,02 MB)

Švihálek Ondřej (Centrum Holdings) – Jak využít chování uživatelů mobilního internetu (PDF 1,98 MB)

Tomsová Pavla (Nokia) – Nokia na Facebooku (PDF 517 kb)

Tomšů Andrea – Hospodářské noviny na iPadu a iPhonu (PDF 2,22 MB)

Zandl Patrick (Lupa.cz) – Buďte tam, kde jsou vaši uživatelé – ale jak? (PDF 210 kb)

Vytisknout  Poslat mailem  Sdílet na Facebooku  Sdílet na Twitteru